Gillar du gratis grejer?

Min pojkväns mamma tippsade mig om en as grym sida i helgen, där man kan bli medlem gratis, och sen få hem saker gratis. Alltså materiella saker!
Ex, min pojkväns mamma hade fått hem HUUUR mycket hår produkter som helst! - balsam, schampoo, värme skydds spray, hårinpackningar och massor mer! 
Och vem gillar inte gratis saker? ;)
Så gör som jag,  Bli medlem du också! Det tar 5 minuter, MAX! :D
 
 
utöver mitt inlägg, så har jag haft en as seg dag, har legat hemma och haft migrän..
Så soffan har vart min bästa vän idag! 
ha det bra så länge! :)

Kommentarer
Postat av: Amanda BW

Håller på med en grej för eget verk! Vill poängtera att Bloggvärlden är ett stort intresse så gör det inte "bara" för sakens skull! Jag har valt att satsa stenhårt på bloggen, visst är det kul! Så tips, tips på vad du tycker är en bra blogg! Låt dom hagla, okej? Bra! Puss

Svar: Hej Amanda, jag förstod inte riktigt.vad håller du på med som är "för eget verk?"
blev nog lite chockad för att få en kommentar lite random, men ja visst. ska besöka din blogg och storma dig med vad jag tycker :)
kram!
Angeliqa

2012-09-12 @ 10:52:40
URL: http://Abwest.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0