1000 sår i läppen!

God morgon! Jag vaknade nyss, Sara ligger fortfarande och sover! Kan inte ens fatta att jag är vaken nu! Med tanke på att vi somnade rätt sent igår! - hel sjuk kväll igår!! Jag och Sara vart i centralen vid 21.00 turen för att vi väntade på en kille som heter Jonathan, och när han kom så har jag faktiskt ingen riktig aning om vad vi egentligen gjorde mer än att skratta! No effence , men om ni skulle träffa han, och höra hans skratt, skulle ni inte gjort något annat än att skratta!! If, sen åkte jag och Sara hem till Sara vid 22.00 tiden, så åt vi lite sen gick vi ut igen och träffade patrick, jonte och fille, hade as kul. sen hände det lite mer o passande grejer när 2 till killar kom, TÄVLA PAJASER! Aja, men ska nog försöka sova en stund till ni. hörs sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0