7 månader sen jag blev den lyckligaste i världen!

God kväll ;) Nu sitter jag och baby på tåget hem till moi, efter en hel skön kväll på stan så ska jag äntligen få åka hem och lägga mig i sängen och mysa med min favorit! Helt sjukt va goa vänner man har som kan underhålla en en hel kväll! Satt vid lillabommen en stund och bara tjata om massa skit men Sara och Marco, jävla underbara vänner! Så sant som det är sagt, bättre med få äkta vänner, än flera som backstabbar dig när du minst anar det! - jag och Sara sprang senare ner på hemköp så jag fick köpa mina cheesballs, för efter helgen är det slut på att godis ätande! För nu jävlar blir det bech 2012!! Haha, men vi hörs nog inte mer ikväll! Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0