åh va bra jag är!

Hej på er!
har precit ätit middag, och jag är så jävla bra!
kyckling och klyftpotatis med tzatsiki! jävlar va bra jag är!
det är nog det enda jag har gjort sen ajg kom hem, gick och la mig en stund för att jag hade ont i huvudet. men det gick över ovanligt fortf! :)
så nu sitter jag här, helt mätt och belåten och längtar tills ikväll då jag får skratta mig trött till bigbrother :)
det var väl det jag hade att säga just nu.. eller, jag tog av mitt "förband" på armen efter att jag satte in p-staven, och fy fan va äckligt det är att känna den :S
men, det är skönt att det är inne, och det gjorde inte alls lika ont som jag trode att det skulle göra nu efteråt. :)

ciao ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0