ändrade planer!

Hej igen!
ändrade mitt tv tittande i sista sekunden, eftersom att Djungelns drottning är nu idag, varje onsdag 22.00 så ska jag faktiskt kolla på de istället för bigbrother :)

Tycker det är lite roligt att kolla på detta program, endast för att jag är "bekant" med juliette, och för att en HELT pantad tjej ifrån de "bortskämmd" programmet ifrån förra året är mer ;)
haha, tycker att denna serien är så sjukt jävla tråkig egentligen! för dom är så jävla sjuka i huvudet! jag hade själv aldrig klarat av en timma i djungeln!! för jag är så rädd för små djur som man kan vara!
men att se dom springa runt, gör faktiskt så att man skrattar, och ju mer jag skrattar... ju tröttare blir jag, haha! :)
ciao ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0