Big Brother & en super snarkig bästavän

Hej på er! Kollade statistiken innan jag började med inlägget, och jag har tappat sjukt mycket läsare nu under den tiden jag inte bloggat! Men jag ska bättra mig! Det lovar jag, det ska bli minst 2 uppdateringar varje dag! Prommiss!! men just nu ligger jag i Saras säng och kollar på Big brother, Sara sover förövrigt som en stock! Faktiskt på gränsen att jag inte hör tven pågrund av hennes snarkande, fast det är faktiskt rätt gulligt, för hon är den enda jag känner som stönar i sömnen! :) ° Idag har jag faktiskt inte gjort så mycket, mer än att jag var ledig ifrån skolan. IGEN! så jag och min älsklings pojke fick en redig sovmorgon, han åkte in till Göteborg runt 11-12 för att han skulle till Alingsås till våran van Sebastian som brutit av hela benet! Haha klant arsel säger jag bara! Trots att det inte var hans eget fel ;) efter att Adam åkt så pratade jag lite med pappa, och så åkte vi till däröver för att jag skulle lämna mitt CV. ska söka ett jobb på Maleviks kakhus i däröver motet. så jag håller verkligen tummarna för att jag får det jobbet!!! Men nu är strax BB slut för ikväll, så jag ska strax stänga av tven och lägga mig och sova. Vi hörs igen imorgon! Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0