En banan varje morgon!

Godmorgon sötisar! - jag sitter just nu på tåget in till Göteborg, vaknade rätt pigg klockan 6 utan att min klocka ringde! Och det är hur sjukt som hälst för att vara jag. Men nu är jag vaken iallfall ! :) och som rubriken säger så här jag och min pappa startat en liten mini diet som vi egentligen hittat på själva, eller vi kanske inte är dom ända som äter en banan på morgonen för att starta magen, men det är inte bara det! Att äta fler gånger under samma dag, fast i mindre portioner gör faktiskt skillnad! I måndags startade jag med en "mat dagbok" i telefonen, vilket menas med att jag ska skriva upp vad jag äter, hur mycket och vilken tid jag ätit, i ca 2 veckor. och utifrån det se vad det är jag behöver ändra på! Och jag kan säga redan nu att jag har inte en enda tid då jag har ätit, som dagen innan. haha! Men nu ska jag hoppa av tåget, så ni får ha det bra så länge, så hörs vi igen sen. Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0