I hate when somone you know, turns to someone you knew

Godmorgon sunshines! - inte för att det är så soligt ute.. men mitt humör är ändå på topp! Jag och min baby har 7 månader idag. så idag blir det förhoppningsvis bio. Men jag är rätt bra på att förvänta mig mer så jag brukar bli ganska missnöjd, det gäller absolut inte bara med Adam, utan saker förövrigt också! Vid halv 2 ska jag på "möte" men min studiehandledare och en läkare för att ta hon ska förstå att jag har migrän! För att nu under 2012 så har jag haft 54 % frånvaro, och detta är tack vare mitt förbannade huvud! Så nu ska vi få det på papper att jag lider utav detta!! Sen ska vi försöka få tag i en riktig huvudläkare (i gen ) och sen får vi se vad som händer! Jag och pappa ska börja träna nästa vecka! Och om han ska dra med mig på body pump , så ska jag fan imej dra med han på zumba! :) haha, men vi hörs nog senare! Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0