Jeffery Campbell - Rock by sweden

Hej, kom hem för en stund sedan, efter en rätt lång dag inne i göteborg. Fick träffat min pojkvän och hur många goa vänner som hälst! har i stort sätt vart en as bra dag! - vädret för övrigt har vart rätt bra, kunde vara lite mer som och lite högra värme, men det kommer väl snart antar jag !

Jag älskar för övrigt Jeffery Campbells skor! Och dessa kommer jag att köpa när jag får mina pengar, såg dom för ca 2000 vid kompassen inne i göteborg. :)



Min klasskompis hittade en hemsida, där det fanns Fake jeffery campbell skor, dom ser typ likadana ut, men vad är det för mening? dom vart billigare, men det är nog sämre kvalité. Men dom finns där för folk som inte har råd :)

Utöver skorna, så finns det så sjukt jävla snygga smycket ifrån rock by sweden som jag bara älskar!
och jag tror att ni flästa kommer att hålla med mig, eftersom att jag älskar dödskallar, kors och ormar, och har alltid gjort! så kolla in dessa smycken och tyck till :)



Skriv gärna vad ni tycker om dessa :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0