Onsdag

Hej, det var ju igår jag satte in min stav, och igår kväll fick jag tillbacka känseln i armen, och det vart inte direkt skönt. Kunde ju inte ens sova som jag brukar!!



Men nu har jag precis kommit ur duschen, och jag kollade på termometerna, och det är 13 grader ute!! så jag ska strax gå ut och lägga mig i solen tänkte jag, eller?
Nej, haha. jag ska faktiskt fixa mig lite frukost, klä på mig och sticka till skolan :) så jag hinner inte med  något solande idag !
fast jag funderar på att åka till gamlestan och köpa ett solkort där, 150 kronor i månaden, du får sola hur mycket du vill under den månaden. det är ju as värt! fast frågan är ju, hur bra är rören isf?

Jag ska iallfall åka dit och kolla och höra så det verkligen stämmer :)
ska äta nu, ciao ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0