Skinn jackan!

Hej på er, fick inte ihop någon direkt bild på min nya skinnjacka, men fick en hel del bilder på mig istället ;)
skinnjackan är på, men kanske inte syns så bra, räcker nog med att säga att det är super snygg, och vad jag har märkt så är den rätt populär!
sitter nu i pausen på ; mästerkockarna. och skriver, har lite brottom för det börjar strax.
idag så lagade jag och mami maten, blev as gott! kan inte säga mer än att jag är kung på att göra egna såser! både kalla och varma, men min brunsås idag slog allt! rätt kul när man kan lyckas med något man gjort från grunden :)
men här kommer lite bilder, för min blogg ser rätt tom ut :D
så nu ska jag tillbaka till teven och mami, och kolla klart på mästerkockarna. och klockan 22.00 är det big brother ♥♥
ciao så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0