Underbar dag!

kom precis hem efter ett spinning pass med papi, FAAN va jag hatar spinning, och inte nog med det så har jag nya skor. Vilket förvärrar situationen en aning! en ganska stor aning! men det var skönt att ha de avklarat, i veckan blir det Fuego. Vilket är inprincip samma sak som Zumba. Jag älskar zumba, så det ska bli kul att testa fuego!


Förövrigt så har jag haft en super dag tillsammans med Felicia och Simon! Suttit på torget här i kungsbacka och ätit subway i solen, snackat skit och bara haft det allmänt kul! tog en tripp in till kungsmässan, felicia skulle tagit hål i örat, men ångrade sig.. 150 kronor för ett hål i örat? helt sinnes sjukt, det fanns ett ställe i lindome, som förövrigt stängts ner. Då de kostare 49 kronor att ta hål i örat. En sjukt stor skildnad, 100 kronor! det är väldigt mycket i längden, om man skulle fortsätta ta hål på samma ställe..!

Så just nu sitter jag ny duschad, och väntar på att klockan ska bli 22.00 vilket means ; BiiigBrother tiiiiime!! :)
Och för er som kollade igår, (eller i söndags) Hulda(?) som kom in tillsammans med 2 andra, JAG tycker att det är en risk att ta in henne, om Sipan hade varit kvar, hade det inte kommit ut snälla ord! Och jag tror inte heller att det kommer att bli så vackert heller, med tanke på att både Marcel och Tenny sa saker när dom 3 gick in big brother huset.
Men alla vet nu hur Marcel fungerar och att han är en riktigt bitter man!
ciao ♥

Kommentarer
Postat av: felicia olsson sköld

Jag älskar dig mitt super duper hjärta, glöm aldrig det. Saknat dig fruktansvärt mycket, du är bäst och kommer alltid att vara även när jag säger att du är sämst hihi. Med dig kan jag snacka ur mig när jag är irriterad ´på folk och det stannar mellan oss. Älskar dig nu och föralltid. <3

2012-03-28 @ 18:17:45
URL: http://ffeliziah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0