Dags att packa!

Nu så har jag fått tummen ur rumpan och har faktiskt börjat att packa inför resan! Åker ju faktiskt redan på tisdag!! Bara 5 dagar kvar nu, eller knappt det! Denna dagen är ju strax slut, så.. 4 dagar kvar säger vi! ;)

Min syster fick hem sin iPad igår, så nu har jag suttit hela kvällen och knappat på den! Känner att jag också vill ha en! Fradgade faktiskt om jag kunde låna med mig den till Teneriffa, fick de svar jag väntat mig haha.. Rätt dumt att fråga en 10 åring om jag får ta ifrån henne hennes nya iPad i 1 vecka, utomlands dessutom. Haha svaret vart självklart ett nej.
Men, pojkvännen tar ju med sin dator, och jag har ju med min telefon, så kommer nog att kunna blogga, men det kommer nog inte vara så mycket utav det! ;)

Haha, men nu ska jag spela vidare! Ciaooooo!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0