full rulle!

Hej, jag har inte haft tid att blogga nu på de sista. För jag har haft så mycket att förbereda mig för!
idag, var jag på varbergs sjukhus och röntgade min hjärna.. Det va inte alls lika roligt som det låter.
För jag som har sån jävla sällskräck, så är det en mardröm! Och detta är något jag ALDRIG gör om!
Pappa tyckte att maskinen såg ut lite som en donut, det kanske den gör? haha!
 
Men iallfall, då va de avbockat ifrån min lista på denna veckan!
Imorgon väntar en rättegång, och det är något som jag bara vill ska bli över, jag känner mig inte alls peppe på att sitta där inne i en rättsal tillsammans med den människan som jag är typ livrädd för!
Men med massor med vakter och poliser runt om så kanske man blir lite lugnare iallfall?

Efter rättegången, som skulle ta typ 3 timmar eller något enligt min advokat. Så ska jag raka vägen hem till min älskling och bara njuta utav hans närvaro! ♥
Men nu ska jag fortsätta kolla på Ung & bortskämmd! 
Ciaoooo!
 
 

Kommentarer
Postat av: Moa

Hoppas allt gick bra! usch tycker också att den dära saken är läskig att vara i :/

2012-10-14 @ 15:29:40
URL: http://sicktwisted.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0