Hola amigos!

... Holla, eller Hola. what ever!
om ca 4 veckor sitter jag i teneriffa och steker i solen tillsammans med min pojke, och jag längtar så otroligt mycket!! vi har för övrigt 14 månader imorgon ♥. och vi kommer dessutom att fira en utav våra månadsdagar nere i Teneriffa! :) så det ska bli roligt. Firar ni månadsdagar med eran pojkvän/flickvän ? :)
 
Och som ni märker så är jag inte speciellt aktiv på bloggen, vilket jag inte har vart på typ 2 månader nu kanske, men jag har så lite tid över. Och det är as synd, för att jag älskar verkligen att blogga och få ha kontakt med mina fina läsare!
Och ni får väldigt gärna skriva till mig vad ni vill läsa om lite mera, eller lite mindre! haha jag är öppen för alla förslag! :)
 
Men nu, har jag lånat min systers dator, eftersom att min är typ sönder :( så nu ska jag ta igen alla avsnitt som jag missat utav sons of anarchy. Och sen ska jag förhoppningsvis kunna sova, och hoppas på att jag kan ta mig till skolan imorgon!!  Har inte vart i skolan på 2 veckor, pga min dumma huvudvärk! och alla tråkigt besök hos läkare och sjukhus! och tingsrätten. Men nu hoppas jag på att få ett slut på detta!!

God natt på er, och hoppas att ni har en bättre dag än mig imorgon!! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0