sömnlösa nätter!

härom dagen hade jag inte somnat föräns pappa gick upp, och han går upp klockan 5 för att göra iordning sig till jobbet... och jag var vaken!! Och det är samma problem nu, för klockan är nu strax över 03.00 och jag är inte de minsta trött!!

Har förövrigt kollat på både första avsnittet utav solsidan sesong 3 som jag missade, och nu har jag precis kollat klart på : Sharpays fantastiska äventyr.
Den var faktiskt rätt bra! - lite mer en "barnfilm" än en "ungdoms film" men jag älskarbarn filmer och har alltid gjort!
Haha, sitter faktiskt helldre och kollar på disney channel än på ex. 2½ män typ. :)
Men det är ju helt klart en smak sak! Försökte för övrigt att lägga upp ett inlägg förut via pappas Iphone, men den verkar aldrig tycka om mig, för mna inlägg kommer typ aldrig upp!

 
Men nu ska jag iallfall kolla på en till film, och hoppas på att jag somnar!
Ciaao ♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0