Squats

Holla!!
Denna kväll är klockan inte så mycket, den ä strax ett. Och jag ligger just nu och kolla på  rock of ages. Rätt bra faktiskt! Och mina ben darrar som löv!
Jag har absolut inte kroppen jag skulle vilja ha! Och om mindre än 1 månad så åker jag till teneriffa.. Och jag har sagt till mig sjäv att sluta äta allt onyttigt och börja täna igen!! Men av någon anledning så har jag inte gjot det..!
 
Men så här omdagen så klickade jag in på Kissies blogg, som vanligt. Och så hade hon skrit om "squats" vilket är  typ "knäböj" fast lite effektivare tror jag.
Och jag har nyss stått och gjort ca 80 stycken squats tror jag, tappade bort mig lite i räkingen.. och jag känner inte mina ben!
Så nu har jag bestämt mig för att göra denna övningen varje dag minst 2 gånger!
Och här är för er som också vill! :)
 
Love ♥

Kommentarer
Postat av: Moa

Åhh vad skönt att åka utomlands!

2012-11-06 @ 19:00:37
URL: http://sicktwisted.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0