Om hösten kommer löven..

Jag tycker inte alls om hösten! Inte över huvudtaget!! Och inte vintern häller för den delen.
Tycker det är så förfärligt tråkigt och mörkt och kallt, och allt tråkigt som man kan komma på!
Fast jag längtar rätt mycket till november. Då jag ska åka till Teneriffa med min pojke! :)
Så det är väl det ända jag längtar till, och julen!!

Fast iallafall.. Har jobbat idag, från 11 - 15 typ, de blev ingen heldag idag, mådde inte alls bra, så jag åkte hem, gick vägen om Missäy och köpte en lite överraskning till min syster. Hon behöver veta att hon är bäst ibland!
Skulle aldrig önska mig någon annan!

Men sen, efter att jag kom hem så har jag bara legat i soffan, hunnit kolla på X factor, och nu är det Beck som gäller!

De va väl de jag hade att säga nu, så pusssssssssss! ♛


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0